Italian!
Page: 1
marcopavan83
on May 7. 2007. 4:13 pm
Hi, i'm italian,
congratulations for this software!
But i need my language. Anyone is able to translate it?
Thanks.
congratulations for this software!
But i need my language. Anyone is able to translate it?
Thanks.
I just started with translation...
asap send you my italian translation...
after if you want we can correct it together...
Cheers
asap send you my italian translation...
after if you want we can correct it together...
Cheers
If you need an help with italian translation/revision, I'm available (I suppose you're italian, well, me too, and I'd like to work on ita-translation).
You can find me on Skype ("nikotra"), Web ("www.nikotra.it"), Second Life ("Nikotra Barbosa") and other lives :)
Let me know, bye
You can find me on Skype ("nikotra"), Web ("www.nikotra.it"), Second Life ("Nikotra Barbosa") and other lives :)
Let me know, bye
Eccomi eccomi..ci sono anche io :)
Ho appena scoperto questo meraviglioso software e mi metto a disposizione anche io per la traduzione in italiano. Come ci coordiniamo?
Saluti,
Alessandro Marzini
alessandro.marzini@gmail.com
Ho appena scoperto questo meraviglioso software e mi metto a disposizione anche io per la traduzione in italiano. Come ci coordiniamo?
Saluti,
Alessandro Marzini
alessandro.marzini@gmail.com
Ciao a tutti,
anche io uso Activecollab da tempo e aspetto vivamente il lancio della v1.0 che promette novità davvero interessanti. Io sono a disposizione per l'eventuale lavoro di traduzione, esiste già un team di traduzione?? <as digilab said>Come di coordiniamo?</as digilab said>
Saluti.
Alessandro Calleri
anche io uso Activecollab da tempo e aspetto vivamente il lancio della v1.0 che promette novità davvero interessanti. Io sono a disposizione per l'eventuale lavoro di traduzione, esiste già un team di traduzione?? <as digilab said>Come di coordiniamo?</as digilab said>
Saluti.
Alessandro Calleri