function findByObject($object, $min_state = STATE_VISIBLE, $min_visiblity = VISIBILITY_NORMAL) {
return ProjectObjects::find(array(
'conditions' => array("type = 'Comment' AND parent_id = ? AND state >= ? AND visibility >= ?", $object->getId(), $min_state, $min_visiblity),
'order' => 'created_on',
));
} // findByObject
function paginateByObject($object, $page = 1, $per_page = 30, $min_state = STATE_VISIBLE, $min_visiblity = VISIBILITY_NORMAL) {
return ProjectObjects::paginate(array(
'conditions' => array("type = 'Comment' AND parent_id = ? AND state >= ? AND visibility >= ?", $object->getId(), $min_state, $min_visiblity),
'order' => 'created_on',
), $page, $per_page);
} // paginateByObject
'order' => 'created_on DESC',
Frederik (Dwarf):This can be changed in the following file:
application/modules/resources/models/comments/Comments.class.php
- Line 19 - 24:
function findByObject($object, $min_state = STATE_VISIBLE, $min_visiblity = VISIBILITY_NORMAL) { return ProjectObjects::find(array( 'conditions' => array("type = 'Comment' AND parent_id = ? AND state >= ? AND visibility >= ?", $object->getId(), $min_state, $min_visiblity), 'order' => 'created_on', )); } // findByObject
And
- Line 36 - 41:
function paginateByObject($object, $page = 1, $per_page = 30, $min_state = STATE_VISIBLE, $min_visiblity = VISIBILITY_NORMAL) { return ProjectObjects::paginate(array( 'conditions' => array("type = 'Comment' AND parent_id = ? AND state >= ? AND visibility >= ?", $object->getId(), $min_state, $min_visiblity), 'order' => 'created_on', ), $page, $per_page); } // paginateByObject
Change 'order' to:
'order' => 'created_on DESC',
That should list comments from newest to oldest.
{assign_var name=black_hole}{counter name=comment_num start=$counter}{/assign_var}
{assign_var name=arr_count}{$_object_comments_comments|@count}{/assign_var}
{assign_var name=black_hole}{counter name=comment_num start=$counter+$arr_count+1 direction=down}{/assign_var}
Instant access to activeCollab, no installation needed.
If you are already a user of activeCollab, you can log in here.